Een gezonde thuiswerkplek
Heb jij thuis de computer wel goed ingesteld? Of voer jij de goede adviezen niet uit?
Nu de meeste mensen thuis moeten werken is het lastig om je eigen gezondheid in de gaten te houden.
Daarnaast is het moeilijker ondersteuning te bieden aan de gezondheid van collega’s of medewerkers. U heeft waarschijnlijk al gemerkt dat thuiswerken echt iets anders van je lijf en hoofd vraagt dan werken op het kantoor. Vaak weten we de open deuren wel, maar voeren we de bekende beweegadviezen niet uit. Gelukkig is de invloed die jij zelf kan uitoefenen voor een gezond lijf en rust in je hoofd enorm groot!
Ik bied u daarom de live-workshop “Een gezonde thuiswerkplek” aan. Een interactieve en activerende workshop met snelle uitvoerbare tips inclusief en een één-op-één videoconsult achteraf voor alle medewerkers. Zo krijgt iedereen zorg op maat. Ruim 98% van de deelnemers die u voorgingen hebben direct na de workshop kleine aanpassingen gedaan waardoor klachten afgenomen zijn.
Trainer
Saskia Ligt is De Beweegtherapeut. Via deze link kun je een impressie krijgen van haar workshop.
Workshop
Je krijgt online informatie over onderwerpen als pc-instellingen, oogconditie en zithouding, met als doel om nekklachten, hoofd- en rugpijn te voorkomen. Daarnaast geef ik tips hoe je onderscheid kunt maken tussen thuis zijn en thuis werken. Na de workshop ga je met de informatie aan de slag. Gegarandeerd heb je nog vragen. Om deze reden bied ik je binnen enkele werkdagen 15 minuten digitale persoonlijke begeleiding via beeldbellen aan.
Persoonlijke begeleiding
15 minuten per medewerker. Je krijgt de mogelijkheid om via persoonlijk videconsult de thuiswerkplek waar nodig
te verbeteren en vragen te beantwoorden. De planning stemmen we gezamenlijk af.
Kosten
Deze workshop is gratis.
Datum
Woensdag 16 december van 13.00 tot 14.00 uur.
Het aantal deelnemers is beperkt dus, vol is vol! Het maximale aantal deelnemers is 8. Je kunt je inschrijven via BLOEI per mail.
Uiterlijke inschrijftermijn is 10 december 2020.
Graag je naam, e-mailadres, telefoonnummer en bij welke corporatie je werkzaam bent, vermelden.