Wat vertel je jouw vrienden?

“Samen met de directeur-bestuurder en het managementteam zorg ik dat de organisatie top draait. Ik weet wat er waar nodig is. Met ons enthousiaste team is het superfijn samenwerken en staan we elke dag klaar voor onze klanten”.

Doel van de functie:

Biedt brede managementondersteuning aan de directeur-bestuurder. De functie omvat tevens taken en verantwoordelijkheden binnen het vakgebied personeel & organisatie.

Resultaatgebieden:

Bestuursondersteuning

    • Functioneert als rechterhand en sparring partner voor de directeur-bestuurder
    • Bewaakt de agenda van de directeur-bestuurder en plant afspraken in
    • Bereidt afspraken voor en verzamelt de bijbehorende stukken
    • Beantwoordt telefoongesprekken en handelt deze waar mogelijk af
    • Ontvangt bezoek voor de directeur-bestuurder
    • Werkt correspondentie uit, bewaakt de in- en uitgaande post en beheert het archief
    • Stelt concept aanbiedingsbrieven en beslisdocumenten op voor MT- en RvC-vergaderingen
    • Bereidt MT- en RvC vergaderingen voor, notuleert, werkt de verslagen uit en bewaakt de voortgang van de acties
    • Regisseert informatiestromen en besluiten tussen het MT, bestuur en RvC en bevordert en bewaakt aanlevering van betreffende informatie vanuit de interne organisatie
    • Bewaakt de tijdige realisatie van het jaarplan, signaleert afwijkingen en spreekt zo nodig MT-leden hierop aan
    • Bereidt de overlegvergaderingen met de OR voor
    • Vervult de rol van ambtelijk secretaris van de klachtencommissie

Personeel & Organisatie

Beleid

  • Volgt de relevante ontwikkelingen op het vakgebied en doet voorstellen voor invoering of aanpassing van het personeelsbeleid
  • Bewaakt de (juiste) implementatie van het personeelsbeleid
  • Adviseert de directeur-bestuurder en overige MT-leden op het gebied van personeelszaken
  • Schakelt voor beleidsontwikkeling en specialistische taken, in overleg met de directeur-bestuurder, externe expertise in

Recruitment

    • Coördineert en voert W&S selectieprocedures uit in overleg met de functie-eigenaar
    • Coördineert het inhuren van tijdelijke medewerkers

Personeelsadministratie

    • Levert personeels- en salarismutaties aan bij de salarisadministrateur
    • Stelt arbeidsovereenkomsten op en bewaakt de afhandeling
    • Voert correspondentie over personele aangelegenhede
    • Beheert de personeelsdossiers en het P&O-archief

Arbeidsvoorwaarden

  • Bewaakt de uitvoering van diverse procedures en regelingen en adviseert hierover
  • Beantwoordt vragen en verstrekt informatie over cao en arbeidsvoorwaarden

Verlof en verzuim

  • Is contactpersoon voor de arbodienst, verricht ziek- en betermeldingen en bewaakt de toepassing van de Wet Verbetering Poortwachter
  • Genereert managementinformatie over ziekteverzuim

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt HBO niveau en hebt al een aantal jaar gewerkt als secretaresse, bij voorkeur in een zelfde functie
  • Basisopleiding Personeelszaken of ervaring met personeelszaken
  • Ruime relevante werkervaring
  • Het is heel handig als je ervaring hebt met personeelszaken
  • Je hebt overzicht, bent zorgvuldig zonder je in details te verliezen
  • Je kan je heel goed uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je beheerst de Nederlandse taal vlekkeloos
  • Je snapt integriteit en snapt ook welke informatie je met wie deelt.

Wat hebben wij te bieden?

  • Geld: jouw functie is ingeschaald in schaal I (tussen € 3.263 en € 4.292 bruto o.b.v. 36 uur).
  • Een unieke kans om 2 hele diverse rollen te combineren in een maatschappelijke organisatie
  • Een zelfstandige functie met alle ruimte voor jouw ideeën en initiatieven.
  • Superleuke collega’s
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.

Sollicitatieprocedure

Als eerste heb jij een gesprek om te kijken of het wederzijds klikt. Daarin stellen we je een heleboel vragen over jezelf en jouw achtergrond. Hierna volgt een 2e gesprek waarbij er nog meer collega’s aanschuiven die nog meer vragen stellen en kijken of je een leuke collega bent. Jij krijgt natuurlijk de kans om zelf vragen te stellen en te kijken of wij ook die supercollega’s zijn met wie je wilt werken. Als dit goed gaat volgt een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek waarna je bij ons aan de slag kan.

Informatie over de functie en sollicitatieprocedure is te verkrijgen bij Irene van Giezen, bestuurssecretaresse & personeelsadviseur of Peter van Heeswijk, directeur-bestuurder: 071-5890470

U kunt uw sollicitatiebrief en cv t/m 11 september 2018 sturen aan Irene van Giezen: i.vangiezen@rijnhartwonen.nl

Over ons

Rijnhart Wonen is een woningcorporatie met ongeveer 3.500 sociale huurwoningen in Leiderdorp en Zoeterwoude. Met ruim 30 collega’s zijn we net aan de slag gegaan met een nieuwe beleidsplan met als motto: energiek, duurzaam en passend. Alle informatie over ons beleidsplan is te vinden op www.rijnhartwonen.nl.