Stek zoekt een

gedreven medewerker financiële administratie (24 uur per week)

Wie zoeken wij?
Medewerkers van de Financiële Administratie bij Stek zijn flexibele en klantgerichte
professionals met een scherp oog voor kwaliteit. In deze functie zorg jij ervoor dat
inkomende facturen op de juiste manier worden verwerkt in de facturenstroom en dat
deze op tijd worden betaald. Je zorgt voor een sluitende projectenadministratie en levert
input voor periodieke rapportages. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de
debiteurenadministratie: jij verzorgt facturen voor leveranciers en zorgt ervoor dat deze
tijdig worden betaald. Ook het eventuele aanmanen en incassoproces hoort tot je taken.

Je gaat voor kwaliteit en resultaat, bent accuraat en bent altijd op zoek naar verbetering.
Je bent helder en duidelijk in je communicatie en zoekt actief de verbinding met je
collega’s. Naast jouw professionele inhoudelijke kennis is jouw klant- en
samenwerkingsgerichte instelling een welkome aanvulling binnen ons team. Jij beschikt
over een afgeronde opleiding MBA (of vergelijkbaar) en hebt ruime ervaring met het
voeren van de dagelijkse administratie.

Stek biedt
Wij starten in eerste instantie met een jaarcontract. Stek biedt een functie in een sociaal
maatschappelijke organisatie waar veel ruimte is voor eigen initiatief. Wij vinden jouw
ontwikkeling belangrijk en investeren daarom in opleiding en trainingen. De functie is
ingeschaald in schaal F van de cao woondiensten.

Meer informatie
Vragen over de functie kun je stellen aan Pieter Guijt, manager Financiën & ICT. Hij is
bereikbaar via 0252 430 533.

Solliciteren?
Stuur je motivatie met cv uiterlijk 6 februari aan Mies Teeuwen, P&O adviseur a.i.:
mies.teeuwen@stek-wonen.nl