Habeko wonen is op zoek naar een:

Initiatiefrijke financial die breed uitdagingen oppakt

De uitdaging

Habeko wonen heeft een nieuw Koersplan en wij vragen jou hieraan een bijdrage te leveren. Je bent in staat zelf een project te trekken ook als deze buiten je expertisegebied ligt. In teamverband ben je verantwoordelijk voor de juiste coördinatie en uitvoering van de financiële administratie, realiseer je het jaarverslag, de begroting en lever je een bijdrage aan de verantwoording richting toezichthouders. Draagt mede zorg voor tijdige indiening van fiscale aangiften (vennootschapsbelasting en verhuurderheffing), de periodieke informatievoorziening zoals managementrapportages en scenario analyses. Je beoordeelt, onderzoekt en adviseert over bedrijfseconomische en fiscale mogelijkheden en de effecten ervan op de organisatie. Bovendien heb je een rol bij de interne controles en administratieve organisatie. Je schrikt niet van automatisering en bent altijd op zoek naar verbetering zowel voor de (interne) klant én je eigen ontwikkeling. Het team Financiën & Economische Zaken bestaat uit een manager en drie medewerkers.

Wij vragen

Eerst en vooral vragen we een (interne) klantgerichte instelling. Je bent goed in communiceren en samenwerken met andere collega’s, de accountant en belanghouders. In zijn algemeenheid gaan we uit van een HBO werk- en denkniveau; bij voorkeur bedrijfseconomische of accountancy opleiding en enkele jaren werkervaring. Je bent analytisch en volgt actief veranderingen in je vakgebied (Woningwet, fiscaliteiten). Bovendien anticipeer je tijdig op veranderingen die plaatsvinden in de politieke, bestuurlijke en maatschappelijke omgeving. Kennis op het gebied van volkshuisvesting is gewenst maar geen eis.

Andere relevante zaken:

 Vakkundig en overtuigend

 Zorgvuldig, flexibel en sterk in plannen en organiseren

 Kennis van automatiseringstoepassingen, zoals MS Office en kennis van NCCW is een pré

 

Habeko wonen biedt

Wij bieden een aantrekkelijke en brede functie binnen een open maatschappelijke organisatie die sterk verbonden is met haar klanten en de dorpen waarin deze wonen. Er is veel ruimte voor eigen initiatief. Wij vinden jouw ontwikkeling belangrijk en investeren daarom in opleiding en trainingen. Het brutosalaris bedraagt op basis van kennis en ervaring maximaal circa € 4.300 per maand op basis van fulltime dienstverband (36-uur, schaal I van de cao woondiensten). Habeko biedt jou een jaarcontract met, afhankelijk van de ontwikkelingen in de organisatie, zicht op een vaste aanstelling.

Meer informatie

Op de website vind je meer informatie over onze organisatie en onze ambities. Vragen over de functie kun je stellen aan Martin Bogerd directeur – bestuurder of Ian van den Besselaar manager Financiën & Economische Zaken (0172) 583111.

Interesse?

Maak van deze vacature jouw baan en solliciteer direct! Je motivatie met cv kun je vóór 20 september sturen naar vacature@habekowonen.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Trefwoorden: uitdaging, financial, financiën, jaarverslaggeving, fiscaliteiten, flexibel, klantgericht, corporatie, woningcorporatie, tijdelijk, vaste aanstelling, Hazerswoude