Als administratief medewerker facilitair ben je samen met een collega verantwoordelijk voor het uitvoeren van algemene facilitaire werkzaamheden op het gebied van postbehandeling, gebouwen- en wagenparkbeheer, sjabloonbeheer/correspondentie en het beheer van kantoor- en gebruiksartikelen.

Vanwege een jaar onbetaald verlof van onze collega zoekt Dunavie voor 13 maanden een

Administratief medewerker facilitair (36 uur per week)

Het team bestaat verder uit een contract- en inkoopcoördinator, medewerker contractbeheer en interieurverzorger. Je valt direct onder de teamcoach financiën, inkoop & facilitair.

Wat doet een administratief medewerker facilitair?

  • Registreren, verwerken en distribueren inkomende post en e-mail.
  • Sjabloonbeheer.
  • Bewaken binnen contractuele afspraken onderhoud van de gebouwen waar Dunavie gevestigd is.
  • Het inkopen binnen kaders van kantoormeubilair en toebehoren.
  • Voorraden bijhouden van kantoormaterialen en andere gebruiksartikelen.
  • Het verzorgen van diverse uitvoerende secretariële werkzaamheden zoals ondersteunen van alle afdelingen, vergaderlocaties regelen, catering, traject huurverhoging, ondersteunen van feestelijke  activiteiten, aanspreekpunt schoonmaak, et cetera.
  • Coördineren wagenpark en bedrijfskleding.

Wat neem je mee?

  • Opleiding MBO-niveau.
  • Je hebt kennis én affiniteit van Word, Outlook en Excel
  • Ook heb je affiniteit met sjabloonbeheer en correspondentie, hier moet je echt een kei in zijn.
  • Je hebt een proactieve lerende houding.
  • Je hebt een signalerend vermogen.
  • Je bent dienstverlenend en een echte aanpakker.
  • Je kunt zelfstandig werken en stelt je flexibel op.
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré.

Wij zijn Dunavie

Een woningcorporatie met een groot hart voor onze huurders. Wij bieden een prettig thuis aan mensen die zelf niet of moeilijk in hun huisvesting kunnen voorzien. Met meer dan 8000 woongelegenheden maken we het verschil voor de inwoners van de gemeente Katwijk. We zijn er trots op om als organisatie een belangrijke rol te kunnen spelen in de samenleving.

Dit doen we door onze dienstverlening aan te sluiten op de wensen en behoeften van medewerkers en huurders. Dunavie is een corporatie die veel doet: we pakken de komende drie jaar bijna de helft van de woningen aan om ze veel duurzamer te maken en Dunavie is actief met nieuwbouw en herstructurering. Dit maakt het een dynamische omgeving om in te werken.

Wat bieden wij jou?

  • Een organisatie in ontwikkeling met gemotiveerde collega’s.
  • Ruimte voor initiatief, zelfstandigheid en eigen ontwikkeling.
  • Goede arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten.
  • Functie in schaal E (minimaal € 2.363 en maximaal € 2.813 (op basis van 36 uur) .
  • Een contract voor ruim een jaar.

Interesse?

Dan horen wij graag van je! Reageren op deze functie kan tot en met 15 maart 2019. E-mail je CV en motivatie naar solliciteren@dunavie.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Hèlen Niersman, administratief medewerker facilitair, op telefoonnummer (071) 820 08 16.

Houd er in je agenda rekening mee dat op 21 maart 2019 de eerste selectiegesprekken zijn gepland, de tweede ronde is op 26 maart 2019.

Bij indiensttreding vragen we je een verklaring van goed gedrag te kunnen overleggen (VOG verklaring).

Acquisitie door bureaus stellen we niet op prijs.